تالار بهتر است یا باغ عروسی ؟

تالار بهتر است یا باغ عروسی ؟

وقتی عروس و داماد به برگزاری جشن عروسی شان فکر می کنند اولین چیزی که فکرشان را مشغول می کند این است که مراسم را در تالار برگزار کنند یا باغ عروسی. در این مقاله از مجله عروسی قصد داریم به مقایسه مواردی بین تالار و باغ عروسی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

اولین موردی که باید به آن توجه کرد فصل برگزاری جشن است. باغ عروسی برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است در حالی که تالارها با داشتن سیستم گرمایش و سرمایش مناسب در هر چهار فصل امکانات لازم را دارند. البته برخی باغ‌ها برای رفع مشکل سرما در زمستان سالن سرپوشیده دارند که باید هزینه‌ای جداگانه بابت آن پرداخت کنید که شاید هزینه اضافی باشد.

باغ ها معمولاً در خارج شهر هستند و تالارها در داخل شهر. طی کردن مسافت طولانی برای رسیدن به محل برای مهمانان گاهی سخت است. خارج شهر ترافیک ندارد، ولی پیدا کردن مکان برای مهمانان گاهی با سردرگمی همراه است که با دادن کروکی به آنها این مشکل رفع می شود. مشکل تالارهای داخل شهر ترافیک خیابان‌ها است که در انتخاب تالار باید مد نظر قرار بگیرد. چه باغ را برای خودتان در نظر می گیرید چه تالار، به محل پارک ماشین مهمانان نیز فکر کنید.

خیلی مهم است که غذا در این شب خاطره‌انگیز برای مهمانان درست سرو شود. یکی از مواردی که در اجاره باغ باید به آن فکر کنید، مسآله گرم ماندن غذا است زیرا در فضای باز غذا سریعتر سرد می شود.

اگر خودتان باغی را برای جشن در نظر گرفته‌اید، به تأمین برق مورد نیاز آن توجه کنید. مطمئن باشید که این مکان قادر به تأمین برق چراغانی ها و گروه موسیقی خواهد بود. اجاره موتور برق برای حل این موضوع فکر خوبی است.

حتماً اگر قرار است در یک باغ مراسم عروسی خود را برگزار کنید به وضعیت هوا نیز توجه داشته باشید، باریدن باران و وزیدن باد می تواند مراسم را به کل به هم بزند.

مورد مهم دیگر در انتخاب باغ عروسی یا تالار که باید مد نظر داشت هزینه ورودی است. برای اجاره باغ‌ها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. اگر از نظر مالی مشکل دارید، در انتخاب باغ محدود خواهید شد.

کیفیت عکس ها و فیلم ها در تالار به دلیل بسته بودن فضا و نورپردازی محیط بهتر از فضای باز خواهد بود. در فضای باز به خصوص وقتی هوا تاریک شود باید منتظر پایین آمدن کیفیت عکس ها باشید.

اگر تعداد مهمانانتان زیاد نیستند، انتخاب تالار برای شما از نظر هزینه بسیار به صرفه تر خواهد بود. در این موارد انتخاب باغ هزینه هایی اضافی متحمل شما خواهد کرد.

بسته بودن فضای تالار عروسی کمک می کند تا خدمات بهتر و شکیل تر به مهمانان ارائه شود، در صورتی که باز بودن فضای باغ این امکان را از برگزارکنندگان خدمات مجالس می گیرد. هم چنین برنامه ریزی و زمان بندی برای پذیرایی و چیزهای دیگر در تالار راحت تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.