آموزش بافت مو تیغ ماهی حرفه ای

آموزش بافت مو تیغ ماهی حرفه ای

بافت مو روش ها و مدل های مختلفی دارد که اگر آنها را یاد بگیرید می توانید موهایتان را به شکل های زیبا و متنوع ببافید و از شکل و مدل آن لذت ببرید. بافت مو تیغ ماهی برای خانم هایی که می خواهند موهایشان را خیلی زود درست کنند و با آن راحت باشند مناسب است. می توانید این مدل مو را به صورت مرتب و براق یا به صورت نامرتب و شل و حتی خیس درست کنید. در هر صورت درست کردن آن بسیار آسان است و اگر تکنیک آن را یاد بگیرید می توانید برای موهای بلند و کوتاه و به صورت باز یا شینیون آن را بکار بگیرید. در این مقاله از مجله عروسی قصد داریم به آموزش بافت مو تیغ ماهی بپردازیم پس مثل همیشه با ما همراه باشید.

بافت مو تیغ ماهی

قبل از شروع کار ابتدا کمی از ژل مو استفاده کنید تا بافت خیس درست کنید، یا برای مدلی شیک تر می توانید با موهای موج دار یا حالت دار کارتان را شروع کنید.

سپس باید موها را به دو بخش مساوی تقسیم کنید، البته گاهی اوقات فقط قسمتی از مو را برای بافتن انتخاب می کنند. سمت راست موها را با دست راست نگه دارید و با دست چپ بخش کمی از موها را از بیرون بخش سمت چپ بردارید و به داخل بخش سمت راست ببرید.

برای سمت دیگر هم همین کار را تکرار کنید. بخش چپ موها را با دست چپ نگه دارید و با دست راست خود بخش کمی از موها را از بیرون بخش سمت راستیی بردارید و به داخل بخش سمت چپ ببرید.

با برداشتن بخش های کمی از موها این کار را تکرار کنید و آنها را ضربدری ببافید تا به نوک موها برسید.

پس از اینکه بافت کامل شد با کش انتهای آنها را محکم کنید و با اسپری تافت آنها را مرتب کنید تا موهایتان براق و مرتب به نظر برسند. برای آن که این مدل بافت بچگانه به نظر نرسد، حتما تا انتهای موها را ببافید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.