گل آرایی سفره عقد

گل آرایی سفره عقد

امروزه از گل آرایی با گل طبیعی یا مصنوعی در بیشتر مجالس نظیر مجلس عروسی برای تزیین سالن ، میز و صندلی ، جایگاه عروس و داماد و جایگاه کیک عروسی و میز شام استفاده می شود. یکی از مهم ترین موارد گل آرایی سفره عقد محسوب می شود ، سفره عقد نیز هرطور که باشد بی شک نیاز به گل آرایی برای جلوه بیشتر دارد.اغلب عروس و دامادها مشتاق هستند که سفره عقدی بی نظیر داشته باشند و گل آرایی سفره عقد نقشی اساسی در این زیبایی و خاص بودن دارد. مطمئنا کمتر کسی نسبت به این مسئله بی توجه است چون می توان سفره را با هزینه ای کم و با استفاده از گل ها به زیباترین و با شکوه ترین شکل ممکن تبدیل کرد.

در طراحی و گل آرایی سفره عقد سعی می شود با استفاده از تور و حریر و مروارید و شمع و کریستال و… تزیین وسایل و اجزای سفره را کامل کرد تا زیبایی آن دو چندان شود.

با توجه به فصل ، میتوان گل های متنوعی برای طراحی و گل آرایی سفره عقد انتخاب کرد اما معمولاً از گل رز ، گل لیلیوم ، گل شیپوری ، گل مریم ، گل ارکیده و گل لیسیانتوس استفاده می شود.

برای مثال میتوان میتوان از گلبرگ گل ها بر روی سطح سفره استفاده کرد تا نمایی شیک و رمانتیک داشته باشید. همچنین از تم و رنگ گل های استفاده شده در سفره عقد برای گل آرایی میز میهمانان هم میشود استفاده کرد.

رعایت چند نکته در  گل آرایی سفره عقد

میتوانید هر آنچه در تصور و آرزوهایتان برای جشن عقد خود داشته اید به طراح و دیزاینر منتقل کنید

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که همه خواسته ها و سفارشات شما ممکن است قابلیت اجرا و انجام نداشته باشد،یا با سبک مجلس و سالن شما همخوانی نداشته باشد.

برای مثال استفاده از گل آرایی بیش از حد در سفره باعث می شود تا اجزای داخل سفره اصلاً به چشم نیایند و در تصاویر و فیلمبرداری نمایی شلوغ و بد داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از گل طبیعی در گل آرایی سفره عقد سنتی و ایرانی است چون هم به چشم میهمانان و هم در عکاسی و فیلم جذابیت و زیبایی فوق العاده ای دارد.همچنین عطر طبیعی گل ها نیز به خوشبو شدن فضا و محیط کمک میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.